Blogu' lu' Blogescu - A BRAVE NEW WORLD


Dialog imaginar: Am spus că nu mă consider un Socrate. Dar cum vă socotiţi? Popă, zic. Şi unde aveti parohia? - N-am parohie, dar spovedesc pe unde pot.

miercuri, 3 decembrie 2008

Nesimţire de vedetă

Statutul de vedetă şi nesimţirea nu sunt nişte chestiuni chiar atât de incompatibile. Una din vedetele locale ne arată demonstrează:

Adi Despot, solistul trupei Viţa de Vie îşi dă în petec şi arată tuturor cum a chiulit de la lecţiile mămicii sale în timpul predării celor şapte ani de acasă.



Mă simt nevoit să-i dedic sloganul meu în materie de politeţe lui Adrian Rockerul Minune. Sper că va învăţa din această ispravă că:

"Impoliteţea nu are nici o scuză. Este imposibil să o justifici."

De asemenea, cred că impoliteţe e un eufemism mult prea blând, pe care rockerul minune nu-l merită.

9 comentarii:

  1. Ok, putea fi mai delicat. Dar de fata asta incredibil de inteligenta ce spui? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa cum spuneam, marlania/impolitetea nu au scuza. Faptul ca putem fi mai destepti ca altii nu ne da dreptul sa ne purtam urat cu ei.

    RăspundețiȘtergere
  3. Adevarul e ca fatuca nu e prea dezghetata, si-o cam merita.

    Blogescule, nu te lasa induiosat !

    Cipri

    RăspundețiȘtergere
  4. In alte conditii, poate as fi considerat o mirlanie reactia lui Despot, dar in cazul asta are circumstante atenuante: fata aia a depasit toate barierele posibile ale prostiei.

    RăspundețiȘtergere
  5. tipa nu era doar prostuta, biata de ea era chiar beata

    RăspundețiȘtergere
  6. despot a fost prea indulgent. intrebarile duduiei duduiau de ....nimic. Asa ca , cum sa nu izbucnesti cand ti se consuma timpul in modul asta?

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu mi-am propus să apăr un principiu aici. De acord că duduia ...duduie dar procedând aşa cum a făcut-o s-a pus în aceeaşi oală cu ea. Cred că acesta este unul din motivele pentru care climatul social din România în general şi Bucureşti în special, este unul agresiv. Commenturile de pe blog justifică prostia lui Despot prin prostia duduiei. Ce fel de raţionament o mai fi şi ăsta ?

    RăspundețiȘtergere
  8. eu cred ca fatuca asta isi merita oarecum "soarta", e vai de mama ei ! angajata pe "pile" ...si cate sugatoare ca ea pe care mass media noastra le numeste "vedete"..adika de ce...vedete ???

    RăspundețiȘtergere
  9. Evident că şi-o merită. Pe mine mă nedumereşte modul brutal în care "şi-o primeşte". Asta e una din diferenţele este-vest. Acolo, în vest, fac aceleaşi lucruri ca şi noi: cârcotesc, penalizează prostia, etc. Faza e că la noi, daca nu-mi place de mutra ta, îţi spun in faţă prost, dacă ai uitat o virgulă, te fac analfabet şi tot aşa.

    E o diferenţă de civilizaţie, cam ăsta e mesajul meu.

    RăspundețiȘtergere

 

blogger templates | Make Money Online