Blogu' lu' Blogescu - A BRAVE NEW WORLD


Dialog imaginar: Am spus că nu mă consider un Socrate. Dar cum vă socotiţi? Popă, zic. Şi unde aveti parohia? - N-am parohie, dar spovedesc pe unde pot.

duminică, 16 noiembrie 2008

http://zososucks.blogspot.com/

Deşi mi-aş fi dorit să nu scriu despre un subiect aşa de tâmpit, cum este cearta bloggerilor, nu mi-am putut reprima reacţia firească citind grozăviile de pe diferite bloguri la adresa lui Zoso şi a altora.

Oameni buni, Internetul este un loc suficient de mare pentru toata lumea, nu vă mai păruiţi in public ca nişte prostituate care-şi disputa teritoriul de "lucru"! Nu sunt un blogger cu tradiţie, nici nu-mi doresc să fiu, însă tot ce îmi doresc e să nu-mi pierd bunul simţ aşa cum se pare că a început să li se întâmple unora.
Nu înseamnă că sunt un fan Zoso dacă afirm că are dreptate când spune că la el pe blog postează numai cine vrea el. Pentru numele lui Dumnezeu, e blogul lui, nu e TVR1 să fie plătit din bani publici, are dreptul să lase ce posturi doreşte, în funcţie de politica lui editorială, care în cazul blogurilor, e ceva pur personal. Aşadar, wake up people !

Veniti cu idei nu cu mârlanii pentru că nu e nimeni obligat să vi le accepte pe blogul lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

blogger templates | Make Money Online