De blogulus - Îngrijorări referitoare la blogul meu spuse cu voce tare

Unul dintre inconvenientele majore ale blogului este că are structura unui site de ştiri în care primează ceea ce este nou. Astfel, apar pe aceeaşi pagină, lucruri care în mod normal nu ar trebui să fie în acelaşi loc.
De asta sunt feriţi doar cei care scriu doar despre un singur lucru, chestie care nu mi se aplică.
Mă întreb, retoric bineînţeles, dacă disconfortul celorlalţi este la fel de mare ca al meu când îmi văd unele confesiuni, care au ceva încărcătură pentru mine, alături de mutra lui Gionică Minciunică.

Sper să mă obişnuiesc cu timpul.

Un alt aspect important ar fi aspectul site-ului. Da, da, ştiu deja. My layout sucks ! Totuşi, eu am o teorie aici: conţinutul primează fiind de departe pe primul loc. Eu aşa gândesc şi la fel cred că face marea majoritate a oamenilor care a mai păstrat un pic de decenţă în ceea ce priveşte anumite exigenţe minime ale textului scris. Site-urile mele preferate arată "naşpa" de regulă însă conţin lucruri importante pentru mine. Magia textului, puternică aşa cum eu o cunosc mă îndeamnă să nu mă cramponez în astfel de probleme.

Comentarii

Postări populare