Budapesta - ziua 1

Uite că m-am scăpat la un pic de net şi nu m-am putut abţine de la cîteva impresii la cald. De data asta am o companie mai dinamică faţă de vizitele precedente şi vizita pare mult mai promiţătoare.

Călătoria ok, hotelul ok deşi un pic cam scump.

Budapesta, un oraş care nu te te lasă indiferent. Atmosferă degajată, de sărbătoare parcă. M-am plimbat un pic prin nişte locuri unde nu mai fusesem încercînd să evit pe cât pot "capcanele de turişti" gen Parlament sau Catedrala Sf. Ştefan. Să zicem că m-am pierdut un pic pe străzi încercînd să prind ceva din realitatea acestui oraş şi nu doar ceea ce vrea el să arate turiştilor.
Diseară merg la un concert într-un un club destul de interesant [A38] pe un fost vas sovietic aflat pe Dunăre, dezafectat şi convertit în club. Am trecut pe acolo sa-mi iau biletul rezervat şi arată drăguţ. Mîine am planificată o vizită la Marzipan Museum şi Muzeul Naţional de artă.

În Budapesta am remarcat că:

- şoferii nu claxoanează la fiecare 30 de secunde ca în Bucureşti
- pe trotuare ai pe unde călca fără a face slalom printre scuipaţi
- oamenii sunt mai puţin încruntaţi
- nu sunt maşini parcate şi pe scara blocului
- bicicleta este la mare cinste ca mijloc de transport
- e plin de restaurante, cafenele şi alte locuri unde poţi bea o bere fără să-ţi faci rezervare cu o săptămînă înainte
- centrul lor istoric arată ca un centru istoric
- femeile sunt volubile, drăguţe, frumoase şi cu gust la îmbracăminte

Ne mai auzim. Weekend plăcut la toată lumea !

Comentarii

  1. Dictionar francez , traducator de texte din orice limba ! Gratuit ! www.francez.ro
    Dictionar Francez

    RăspundețiȘtergere
  2. Văd că a început spamul şi pe blogul meu. M-am uitat un pic la dicţionarul acela. Nu e rău.

    Next time I'll ask for money !

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare