Blogo Revolutia



Azi dimineata, in metrou, am fost martorul involuntar al discutiei dintre doi adolescenti:

Primul puber: - Baaai, si-a facut Gina blog, sa vezi ce poze tari a pus.
Al doilea puber: -Aaaa, pai eu stiu de mult. O am deja in blogroll. Ieri in pauza de la zece i-a facut poza profei de chimie cand s-a impiedicat si a pus-o pe blog. Am crapat de ras …

Atunci eu mi-am zis: mai sa fie, unde s-a ajuns si cu internetul asta. Nici nu poti sa te scarpini si tu ca omu undeva, dupa un colt, ca te si vede cineva si te pune pe blog. Dar stii, poate ca nu-i deloc nasol si bagatul nasului in toate oalele ce fierb lasate fara capac poate fi un lucru foarte bun pentru mica noastra republica damboviteana. Asa trebuie sa circule informatia intr-o tara democrata.

Sa va spun cum sta treaba cu blogurile astea. Voi incepe printr-o comparatie, cred eu, destul de buna. Asa cum exista si supermaketuri si tonete tot asa exista si mega agentii de stiri si bloguri.

Modul de gestionare si distribuire a informatiei s-a democratizat si acum, cu ceva inteligenta, oricine se poate integra in fluxul informational.

Odata cu “revolutia amatorilor”, pompos numita web 2.0 oricine poate sa-si expuna aberatiile sau genialitatea pe internet. Daca inaintea aparitiei blogului trebuia sa fii in posesia unor cunostinte minime de html pentru a crea o pagina, acum nu mai trebuie sa stii nimic, iti faci blog si gata. Trebuie doar sa stii sa scrii.

La treaba flacai !

Comentarii

Postări populare